Sayfalar

Blog Gönderilerinizi Teşvik Etmek İçin Mix.com Nasıl Kullanılır

Blog'unuzu Tanıtmak için Mix.com'u Kullanma

Blog Gönderilerinizi Teşvik Etmek İçin Mix.com Nasıl Kullanılır


Blogcular olarak, yayınlarımızı tanıtmanın yeni yollarını arıyoruz. Bu nedenle, ne zaman yeni bir içerik paylaşımı veya küratörleşme platformu ortaya çıksa, denemeye değer. Böyle yeni bir platform, Mix.com'da bulunan Mix'dir ve görevlerinizi yeni, daha geniş bir kitlenin önüne çıkarmak için aradığınız şey olabilir.

Mix ( Karışım ) nedir?


Öyleyse Mix nedir? Neden daha önce duymadınız ya da varsa neden kullanmalısınız? Peki, bir adım geriye gidelim ve önce biraz tarihe bakalım.

2001 yılında, sosyal ağlar büyürken, bazı insanlar sosyal ağlara ya da sosyal ilişkilere güvenmeden içerik paylaşan siteler fikrine sahiplerdi. Arkadaş ve aile yerine çevreler ve topluluklar inşa edersiniz. 2004 yılında açılan Digg ve 2003 yılında açılan Del.icio.us gibi siteler bu dalgayı yakaladılar.

En eski örneklerden biri olsa da, StumbleUpon idi . Stumble iki yönden eşsiz bir konsepttir. Birincisi, araç çubukları hala soğukken bir tarayıcı araç çubuğunu kullanmasıydı. İkincisi, formüle rastgele bir öğe eklemesidir. StumbleUpon, tanıdığınız kişilerin içeriğini büyütmek veya paylaşmak yerine, popüler içeriği paylaşmak yerine, sizi yeni bir web sitesine götürmek için tıkladığınız bir düğmeydi. Web siteleri konularına göre kategorize edilir, görmek istediğiniz konuları seçtiniz ve rastgelelık motoru gerisini halletti.

StumbleUpon


Bu, elbette platformun basitleştirilmesidir, ancak temel işlevsellikten geçiyor. Bu rastgelelik nedeniyle harika bir tanıtım aracıydı. Bir blogcu olarak yapmanız gereken tek şey içeriğinizi Stumble dizinine eklemek ve takipçilerinizin yeni bir yayın yapıldığında oylarını yükseltmelerini sağlamaktı. O zaman kendinizi, sizi asla tanımayacak yüzlerce veya binlerce yeni izleyicinin önüne koyarsınız.

StumbleUpon da küçük, isimsiz bir başlangıç ​​değildi. Diğer içerik küratörlüğü platformlarından yıllar önce ortaya çıktı ve formülü Reddit gibi bir sitenin zirvelerine ulaşmasını engellerken, yine de eBay tarafından 2007 yılında 75 milyona kadar satın alındı.

Stumble, bir gününü geçirdi ve 2010-2012 döneminde muhtemelen bir süre doruğa ulaştı. O zamandan bu yana, 2013 yılında işçilerinin% 30'unu bırakıp 2018'in ortasında kapılarını kapatan bir düşüşe geçti.

Öyleyse neden bunu ortaya koyuyorum? Stumble kapanışında, kurucu ve formüle Mix.com şeklinde yeni bir hayat verildi. Mix, Stumble formülünün yeni neslidir, Stumble'ın en yüksek ve en alçak noktalarından öğrendiklerini alarak yeni bir platforma ve yeni bir araca uygular. Karışım, tüm amaç ve amaçlar için StumbleUpon 2.0'dır. Peki ya da 3.0, Stumble yeniden tasarımını nasıl saydığına bağlı olarak… ah, ne demek istediğimi biliyorsun.

Mix'in (Karışımın) Faydaları


Peki Mix'in nesi iyi? Yeni bir platform olduğunda, yatırım yapmanın anlamı nedir?

İlk olarak, StumbleUpon kepenk açmak ve yeni bir platform başlatmak yerine Mix'e taşındı . Bu, SU kullanıcılarının hesaplarını değiştirebildiklerini, bir süreklilik ekleyebildiklerini ve yeni platforma temel bir kullanıcı tabanı verebildiklerini göstermektedir. SU’nun tam gün içerisinde 40 milyon kullanıcısını taşımadı, ancak başlaması gereken birkaç milyondan fazla var ve büyüyor.



İkincisi, Mix Stumble'ın hatalarından , artan acılarından ve sorunlarından öğrendi . Bağlamsal ve ilgi alanlarına göre daha tam entegre olmuşlar ve tarayıcı araç çubuklarına ek olarak bir mobil uygulamaları da var.

Ek olarak, içeriğinizin bir kısmı, tümü olmasa da, zaten platformda olma ihtimali oldukça makul. StumbleUpon profilini içe aktaran herhangi bir kullanıcı, Mix dizinine ekledikleri her şeye sahipti. Bu, profilini alan birinin içeriğinizi paylaşması durumunda içeriğinizin zaten eklenmiş olduğu anlamına gelir.

Garrett-Camp-Medium


Daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız , hem Stumble hem de Mix'in kurucusu Garrett Camp'in Medium.com profilini kontrol edebilirsiniz . Daha fazla pozlama ve tanıtım yapmak için Mix hakkında birkaç kez yazdı.

Mix nasıl kullanılır?


Tamamen mekanik bir bakış açısından, Mix kullanımı kolaydır. Daha sonra platformdan gerçekten faydalanmanın ileri tekniklerine ve yöntemlerine gireceğim, ama şimdilik, şimdi başlayalım.

Öncelikle, Mix'e kaydolmanız gerekir. Ne yazık ki, bir StumbleUpon hesabı üzerinden taşıma penceresi geçen Haziran itibariyle zaten kapalı. Sıfırdan başlamanız gerekecek.

Set-Up-Mix-and-Connect


Mix.com'a gittiğinizde, servise kaydolmanız istenir. Oturum açmak için üç seçeneğiniz var: Facebook, Twitter ve Google. Üçü de tipik oAuth kimlik doğrulamasını kullanır: bu profillerden birini kullanarak oturum açın ve temel bilgilerinizi doldurun. Belli nedenlerden ötürü, kaydolmak için bir işletme hesabı kullanmanızı, muhtemelen bir Twitter hesabını kullanmanızı öneririm. Her seçeneğin belirli izinleri olacaktır, bu nedenle şunu aklınızda bulundurun:

  • Facebook: Gerekli olan adınızı ve profil resminizi görebilir. Arkadaşlarını görebilir ve profillerinin görünür olmasına izin verdiyse, hangi seçeneklerin isteğe bağlı olduğunu Mix'i kullanabileceğini görebilir. Ayrıca isteğe bağlı olarak doğum gününü ve e-posta adresini görebilirsin. Başka hiçbir bilgi gönderemez, toplayamaz veya hesabınızla etkileşime giremez.
  • Twitter: Tweetlerinizi okuyabilir, takipçilerinizi görebilir ve e-posta adresinizi görebilir. Takip edemez, profilinizi değiştiremez, yayınlayamaz, DM’lere bakamaz veya şifrenize erişemezsiniz.
  • Google: Adınızı, e-posta adresinizi ve profil resminizi okuyabilir. Hesabınıza başka hiçbir şekilde erişilemiyor.
Ek olarak, bir StumbleUpon hesabıyla oturum açma özelliği gizlenirken, diğer seçeneklerden birine tıkladığınızda, tarayıcınızdaki geri düğmesine basarsanız, platform seçimine geri dönersiniz ve StumbleUpon seçeneğini bulabilirsiniz. mevcut. Bu muhtemelen bir kaçamak ve sonsuza kadar çalışmayabilir, ancak bu yazı olarak benim için çalıştı.

Kimlik doğruladığınızda, Mix sizden “bize biraz kendinizden bahseder” der. E-postanızı ve kullanıcı adı seçiminizi ister, ancak size benzersiz bir numara için varsayılan bir kullanıcı adı verir. Bunu değiştirebilirsiniz, ancak kullanıcı adlarının tümünün küçük harf olduğunu unutmayın.

Daha sonra, bazı başlangıç ​​çıkarlarını seçmelisin. Size bir küçük resim ve kısa bir bulanıklık ile bazı ilgi gösterecektir. Örneğin:

  • Nothin 'Ama Net” , “bizi ve dijital devrimi değiştiren teknolojiler ” dir. Ve ileri ve fütüristik teknolojiye odaklanmıştır.
  • Jetler ,” Nereden sonraki? ”Ve Seyahate odaklanır.
  • Bu Dünya Dışında” , “Uzay, yıldızlar ve dünya dışındaki yaşam olasılığı” dır. Uzay ve bilim kurgu üzerine odaklanmıştır.
Diğer kategoriler tarihten can sıkmalarına, yeşil enerjiye ve sosyal aktivizme kadar uzanmaktadır. İstediğiniz kadar kategori seçebilirsiniz, ancak en az üç tane seçmelisiniz.

Pick-Categories-and-Interests


İlgilendiğiniz yayınları seçtikten sonra ana sayfanıza getirilirsiniz. Bu size aralarından seçim yapabileceğiniz üç besleme sağlar.

  • Sizin İçin: Seçtiğiniz kategorilerdeki en yeni içeriklerin yayınları. Bir bağlantının önizlemesini ve bunun yayınınızın nedenini, “yemek pişirmeye olan ilginizden dolayı” veya “video oyunlarında popüler” gibi görebilirsiniz.
  • Aşağıdakiler: Takip ettiğiniz kişiler tarafından, ilgi alanlarınızı paylaşan bir içerik akışı. Herhangi birinin Mix kullanıp kullanmadığını görmek için arkadaşlarınızı / takipçiler listenizi paylaşmak için Facebook veya Twitter hesaplarınızı bağlayabilir veya platformda beğendiğiniz içerik küratörlerini doğrudan takip edebilirsiniz.
  • Popüler: Bir anda ilgi alanlarındaki seçiminize bakılmaksızın, şu anda trend olan bir içerik akışı. Size henüz takip etmediğiniz koleksiyonların yanı sıra, belirli içerik parçalarını gösterecektir.
Her biri bir bağlantı olan blokları size gösterecektir. Bir minik resim, içeriği barındıran etki alanını (YouTube.com veya Epicurious.com gibi), başlığı ve bulanıklığı ve yayınınızın nedenini görebilirsiniz. Ayrıca, gönderinin eklendiği koleksiyon sayısını gösteren küçük bir turuncu sayı da var.

Ayrıca kutunun üzerinde birkaç sembol var. Birincisi, postayla ilgili daha fazla ayrıntı gösteren bir kutu. Hangi koleksiyonlarda olduğunu, hangi koleksiyona kimin eklediğini ve herhangi bir yorumu varsa, bu yorumları ne olduğunu gösterir. Ayrıca, belirli bir yayınla ilgilenmediğinizi söyleme, spam olarak işaretleme, bir alan adı önermeyi durdurma (kara liste), başka nedenlerle bildirme ve Twitter, Facebook gibi uygulamalar yoluyla paylaşma olanağı sağlar , Pinterest veya E-posta.

Mix-Popular-Posts


Bir tanesi bir postayı koleksiyona kaydetmenize izin veren turuncu + işaretidir. Koleksiyonlar ve kaydedilmiş yayınların her ikisi de profilinizde görünür, bu nedenle işletme ve zevk hesaplarınızı karıştırmadan önce bunu aklınızda bulundurun.

En üstte profil resminiz, oturum açmak için bağladığınız profilden bir siluet veya içe aktarılmış bir resim olabilir. Profil resmini, kapak resmini, ismi, biyo, URL'yi, cinsiyetini ve doğum yılını içeren profil bilgilerinizi buradan özelleştirebilirsiniz. Açıkçası, markanızı içerik içeriği ile eşleştirmek için biyo ve bağlantınızı (kullanıcı adınız ve adınızla birlikte) doldurmanızı öneririm.

Ve tabii ki, Firefox ve Chrome için araç çubuklarını veya iOS ve Android için uygulamaları her zaman indirebilirsiniz. Bunlar size Mix curation platformunu ve oynayabileceğiniz düğmeleri verir.

Birkaç Problem


Mix ile ilgili birkaç sorun var, yalan söylemeyeceğim. Mükemmel bir platform değil. Mükemmel bir platform haline gelmeden önce yapacak çok işi var ve bu işe koyulmaya hazır olduğundan emin değilim. Gelecek görülmeye devam ediyor.

İlk ve en büyük sorun basitçe kullanıcı tabanıdır . StumbleUpon'dan gelen kullanıcılar ne olursa olsun başladı, ancak bu Facebook'un devasa varlığından bağımsız olarak Twitter gibi bir şeye kıyasla çok küçük bir kitleydi. Büyüyor olabilir, ancak havaya uçmuyor.

Low-Engagement


İkinci sorun ise yorumlar sistemidir. İşte orta derecede sevilen bir kanala basit bir YouTube bağlantısı olan örnek bir gönderi. YouTube'da, videonun 200.000 görünümü var ve oldukça iyi bir sıklığı olan 6 bin kişi, 150 kişiden hoşlanmıyor. Kanalın 2.2 milyon abonesi var.

Bağlantı iki hafta boyunca Mix'te paylaşıldı ve sadece ~ 200 koleksiyona eklendi ve YouTube'daki 600'den fazlaya kıyasla 14 yorum topladı. Daha da kötüsü, sadece şu yorumlara bakın. Bu 14 kişiden belki ikisi ikisi yasaldır; Gerisi spam. Mix, herhangi bir sosyal platform kadar ciddiye alınmak istiyorsa çözmesi gereken ciddi bir spam sorununa sahiptir. Ya öyle ya da küratör platformunuzda her zaman yorum yapmaya ihtiyacınız olmadığını ve bunları tamamen devre dışı bırakmanız gerektiğini kabul etmesi gerekir.

Mix nasıl kullanılır?


Mix'i pazarlama için bir platform olarak nasıl kullanmak istiyorsunuz? Temelde StumbleUpon kullandığınız gibi kullanın. Profilinizi oluşturun, kendi içeriğinizi oluşturun ve paylaşın ve web gezgini boyunca bulduğunuz içeriği takipçileriniz için eğlenceli ve alakalı görünen içeriği paylaşın.

Add-a-Post-to-Mix


Seyircilerinizin sizi takip etmesi için kaydolması ve içerik güncellemelerini platform üzerinden görmesi için zaman zaman sitenizi karıştırın. Ayrıca burada bulunan talimatları kullanarak sitenize bir Karışık sosyal paylaşım düğmesi de ekleyebilirsiniz. Alternatif olarak, Mix en sevdiğim eklenti olan Sosyal Savaş için bir düğme seçeneğidir , böylece kolayca ekleyebilirsiniz.

Seçkin bir küratör olmak için başvuruda bulunmak için bu formu da doldurabilirsiniz . Bu sizi başkalarının takip etmesi için bir küratör olarak tavsiyelere sokuyor. Bunun üzerine, bu seçeneği araştırmak istiyorsanız tavsiye programı var . Bir Instagram hikayesi, ana sayfa atlıkarıncadaki özel bir yer ve Mix bültenindeki bir yer gibi özellikler için kullanılabilecek küratör puanları kazanabilirsiniz. Sonunda, onları para için de paraya çevirebilirsin.

Mix kullandınız mı? Eğer öyleyse, sizin için nasıl çalışıyordu? Siperlerden bazı hikayeler duymak istiyorum, tabiri caizse.

qqcan

Merhaba, bu site bilgi paylaşımı, haberler, alıntılar ile birbirine yardımcı olmak isteyen insanlar için temel bilgiler içerir. Özellik Wordpress, Seo, Makale Yazımı, HTML, PHP, PYTHON, C++, JAVASCRİPT gibi kodlama dillerinde kendini geliştirmek isteyen arkadaşların içeriklerden faydalanmasını istiyorum. Sitemizin içeriklerinde uygunsuz, ahlaki, telif hakkı ve hukuka aykırı paylaşımlar gördüğünüz takdirde klanlar500@gmail.com adresinden mail atarak ulaşınız. Durumu bağlı olarak en az 3 iş günü içinde dönüş yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler https://qqcan.blogspot.com/