2019'da Dijital Pazarlama: Trendler, ipuçları ve içerik yazımının yeni rolü

Dijital pazarlama dinamiktir. Ve yıllardır sektördeyseniz, daha iyi anlayacaksınız.
Bununla birlikte, herhangi bir kağıt yazma hizmeti sağlayıcısı, içeriğin kral olduğunu hızlı bir şekilde kabul edecektir. Web yöneticileri ve çevrimiçi çevrimiçi işletmeleri olanlar bile bu görüşü destekleyecektir.
Etkileyici bir şekilde, içerik yazma 2019'daki dijital eğilime bakmakla hala alakalı. Ancak yeni bir rolü var ve içeriğinizi oluştururken göz önünde bulundurmanız gereken birkaç ipucu var.
Bu 2019 dijital pazarlama ile ilgili göz önünde bulundurulması gereken bazı eğilimlere ve ipuçlarına göz atalım.
1. Marka Hikaye Anlatma Eğrisi

Marka hikayesi anlatımı, çoğu markanın övünmesi için başka bir fırsattır. Eğer böyle görüyorsanız, yanlış bir şey yaptığınız çok açık. Mesele şu ki, marka hikayesi anlatımı ürününüz veya hizmetiniz hakkında övünmek de dahil değil.
Marka hikayesi anlatımı da kendiniz hakkında hikayeler anlatmanız için değildir. Egonuzu beslemek için sizinle ya da kişisel yaşamınızla ilgili herhangi bir şeyi tartışmak bir yol değildir. Markanızla ilgili bir hikaye. Ve tahmin et ne oldu; Eğer marka hikayesi yazma beceriniz mükemmelse, satışlarınıza veya hangi pazarlama hedeflerine sahip olursanız olun kolaylıkla vurabilirsiniz.
Marka hikayeniz, nasıl başladığınız ve neden bu işe girdiğinizle ilgili olmalı. Yolda barikatlarla mı karşılaştınız? Ya da şu anda olduğu seviyeye ulaşmak için ürün ya da işinizin geçtiği dağlar hangileridir?
Bu zorluklar markanızı nasıl şekillendirdi veya ürünlerinizi daha iyi hale getirdi? Bu çirkin marka hikayelerini anlatmaktan korkma. Müşterileriniz muhtemelen bilmek istiyor ve siz onları söylemekten nefret etmiyor.
Kısacası, iyi hikayeler müşterilerinizin duygularına hitap ediyor. Ve bu 2019 yılında bu satış hedefine ulaşmak için tek ihtiyacınız olabilir.
Bu yüzden, büyüleyici hikayeler üretmek için içerik oluşturma becerilerinizi kullanın. Dilbilgisi hatalarını veya hatalarını yapmaktan da kaçınmalısınız. Hikayelerinizde çok fazla hata olmasının, hedeflediğiniz kişilerin kafasında şüpheler yaratabileceğini unutmayın.
2. Sesli Arama Dönemi

Anahtar kelimeleri planlamanız ve içeriğinize eklemeniz uygun. Ancak, çoğu müşterinin hem Google'da hem de Facebook'taki şeyleri nasıl aradığıyla ilgili yeni eğilimlere bakarak, şeylerin biraz değiştiğini anlayacaksınız.
Ancak, anahtar kelimelerin kullanımı eski değildir. Değişen ve işleri biraz daha gelişmiş ve farklı kılan tek şey, teknoloji ve insanların çevrimiçi şeyleri nasıl aradıkları. Yeni trend sesli aramadan geçiyor . Anahtar kelimeleri arama motorlarına yazmak yerine, çevrimiçi kullanıcılar artık akıllı telefonlarına veya Amazon’ların Yankılarına konuşarak rahatça benzer sorular sorabilirler.
Bu nedenle, trafiğinizi artırmak istiyorsanız, insanların çevrimiçi şeyleri arama biçiminde büyük bir değişiklik olduğunu anlamanız gerekir. Ve bu, giderek daha fazla insanın alıştığı ses araması.
Şimdi, işte şey;
Makalelerinizi oluştururken, içeriğinizin bir bölümünün seçtiğiniz konu veya anahtar kelimelerle ilgili hızlı sorulara cevaplar sağlamasına izin verin. Soruyu ilk paragrafta da cevaplayabilirsiniz.
Bu nedenle, 2019'da dijital pazarlamacılar, insanların muhtemelen klavyeleriyle arama motorlarına yazabileceklerini değil, söyleyeceklerini düşünmeye başlamalılar.
3. Mobil cihazlar için optimize edilmiş web sitesi

Mobil uyumlu veya optimize edilmiş bir web sitesine sahip olmak, hiçbir pazarlamacının vermemesi gereken başka bir dijital pazarlama eğilimidir. En üst düzey bir faktör olmayabilir, ancak Google mobil olarak duyarlı sitelere saygı duyuyor.
Mesele şu ki, Google’ın öncelikli endişesi, internet kullanıcıları için çevrimiçi deneyimini geliştirmek. Artık daha fazla sayıda insan mobil cihazlara erişebildiğinden, her zaman mobil cihazlarla web'e erişen kişilerin sayısının arttığı ve büyümeye devam edeceği anlamına geliyor.
Yine sesle etkinleşen aramalar çoğunlukla mobil cihazlarda yapılır. Bu nedenle, dijital bir pazarlamacı olarak, web sitenizi bu 2019'da mobil olarak optimize etmek için mümkün olan her şeyi yapmanız gerekir.
4. Sanal ve Artırılmış Gerçeklik Pazarlama
Teknoloji yeni olmasa da, VR ve AR pazar büyüklüğü artıyor. Ancak büyük potansiyeli var. Bu nedenle, hiçbir dijital pazarlamacı AR kullanımına zarar vermemelidir. AR reklamları birçok pazarlamacı için harikalar yarattı. Gerçek olmayan deneyimleri daha gerçekçi bir hale getirmek için bir fırsat sunuyor.
Aynı zamanda müşteri deneyimini geliştiren bir pazarlama stratejisidir. AR testten önce ürün satın almak yerine, müşterilere daha uygun olanı tanımaları için onları deneme fırsatı verir. Başka bir deyişle, müşteriler satın almadan önce ne almak istiyorlarsa onu deneyebilirler. Ve her şey çevrimiçi yapılır. Satıcının dükkanını ziyaret etmeye veya daha sonra pişman olabileceğiniz bir şey almaya gerek yoktur. Diğerlerinin yanı sıra güneş gözlüğü ve güzellik ürünleri gibi eşyaları da bulacaksınız.
5. Uzun Form İçerik Oluşturma

Uzun formlu içerik oluşturmak yeni bir trend değildir. Ancak dijital pazarlama eğilimi olarak görülmeye değer. Her ne kadar podcast ve video gibi medya içerikleri mükemmel olsa da, içerik hala önemlidir.
Uzun biçimli blog gönderileri asıl meseledir. Ancak okumak için benzersiz ve heyecan verici olmaları gerekir. İntihal olmaktan, akıntıdan kaçının ve okuyucuların istedikleri bilgiyi elde etmelerini kolaylaştırın. Ayrıca makalelerinizi ilgili resimle dağıtabilir ve yüksek otorite sayfaları veya verilerden alıntı yapabilirsiniz.
İçeriğinizi zengin ve güvenilir yapın. Unutma, her şey önemli olan uzun form blog yazıları oluşturmakla ilgili değil. İçeriğiniz okuyuculara değer katmalı ve aynı zamanda çok anlamlı olmalıdır.
Üzerine ne yazıyorsanız, okuyucularınız veya müşterilerinizle alakalı olduğundan emin olun. Her halükarda tıklama yemleri oluşturmaktan kaçının. Bir rapor, tüketicilerin% 78'inden fazlasının, ilgili içeriği okuduktan sonra satın alma niyetlerinin arttığını iddia ettiğini göstermektedir; bu, her dijital pazarlamacının veya içerik stratejistinin ciddiye alması gereken bir şeydir.
Sonuç
2019 yılında her pazarlamacının bilmesi ve uygulaması gereken yeni trendler var. Bir göre yazma benim kağıtlar doğru teknikler kullanılarak profesyonel, muazzam sonuçlar elde etmek için işletmelere yardımcı olabilir. Ve heyecan verici olan, yeni trendlerin benimsenmesi zor değil. Geçtiğimiz yıllarda yaptığınız değişikliklerde küçük değişiklikler yaparak, bu yıl aradığınız sonuçları elde edebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Teşekkürler https://qqcan.blogspot.com/