Sayfalar

Medium.com Orta Ölçekli Makalelerinizi Tanıtmak İçin En İyi Rehber

Medium-Claps


Orta işletmeler için çok ilginç bir platformdur. Bu bir blog platformu ve bazı açılardan, kendi sitenizde bir blog kullanmaktan pek de farklı değil. Bir çok kuralı çiğniyor ve bazılarını yeniler ve bazı markalar içerik pazarlamasını kafasına çevirmek için kullandı. İşinizin Orta Ortama yatırım yapmasını ister misiniz? Kişisel düzeyde blogunuzu genel kullanıma sokmak ister misiniz? Öyleyse, nasıl çalıştığını ve gönderilerinizi etkili bir şekilde tanıtmayı öğrenmeniz gerekir.

Orta nasıl çalışır?


Peki, Medium nasıl çalışır ve geleneksel blog platformlarından nasıl farklıdır?

Orta bir blog platformu, bir sosyal ağ ve bir dergi arasında bir haç gibidir. Bireyler ve markalar, sitede daha büyük ve genel olanın içinde kendi “sütunlarını” veya “dergilerini” farklı yayınlar yaratabilirler. Bu anlamda Forbes gibi bir siteye benziyor. Çok sayıda yazar bir araya gelerek çoğu zaman alt kategorilerde birleşik bir başlık altında kendi içeriklerini yazıyorlar.

Sosyal ağ yönü, Orta’nın platformlarının en üstünde yüzen içerikle nasıl demokratik olmaya çalıştığını ortaya koyuyor. Bu Reddit, oldukça gibi geniş demokratik değil sadece dinlenme cevap zincirleri gömülü veya ekranın alt kısmı derin sol üst içerik, yüzeye yüzer. Bazı küratörlüğüne sahiptir ve belirli türdeki içeriği teşvik etmek için ücretli bir programa sahiptir ve yarı rekabetçi bir içerik pazarının olağan tuzaklarının tümüne sahiptir.

Sharing-a-Medium-Post


Blog platformu, oldukça basit bir şekilde, eğer temel düzeyde kullanmak istiyorsanız kullanabileceğiniz ücretsiz ve açık bir platform. Her sitenin kendi etki alanına göre ayrıldığı WordPress.com gibi bir şeyden daha fazla bağlantı var. Medium'daki “İlgili mesajlar”, sizin widget'inizin sizin için seçmeye karar verdiği şey yerine, sitedeki başka bir yazarın yazılmasına işaret edebilir.

Bugün çevrimiçi olan her şeyde olduğu gibi, oyunda bir algoritma var. Şimdi, bu cümlenin biraz fazla kullanıldığını hissediyorum; bir algoritma sadece bir şeyi hesaplamanın ya da sınıflandırmanın bir yoludur. Toplama veya çıkarma işlemlerini hesaplamadan önce matematikte çarpma ve bölmeyi hesapladığınız basit işlem bir algoritmadır. Öte yandan, EdgeRank'i oluşturan karmaşık hesaplamalar da bir algoritmadır. Çok geniş bir anlam kaybedecek kadar geniş bir terim.

Her durumda, Medium'un algoritması oldukça basit bir şekilde tanımlanmıştır. İçeriğin kalitesini ve ilginçliğini ve diğer içerikle olan ilişkisini ve onu daha önce görmemiş ve görmemiş olanını temel alarak, ön sayfada veya muhtemel yayınlarda en muhtemel olanı ve önerilen linkleri seçerek içeriği sipariş eder. Tıklamadan daha fazlasını göz önünde bulundurur; mesajların ne kadar ilgi çektiğini görmek için okuma zamanına bakar, sosyal butonları ve “tavsiye et” butonunu izler. Her şeyden önce, birkaç Orta düzey çalışan, algoritmayı tohumlayan ve özellikle iyi içerik parçalarını ön sayfaya paylaşan, küratör görevi görüyor.

Medium.com-Stats


Orta'nın öne çıkmasının bir yolu, içeriğin mutlaka zamanla değil, alaka düzeyine ve popülerliğe göre sıralanmasıdır. Blogunuz mutlaka kronolojik değildir. Bunun ilginç yan etkileri olabilir, ancak terfi için gerçekten önemli değil. Açıkçası, içeriğinizin kalitesinde vahşi bir değişiklik olmadıkça, birkaç viral aykırı için az çok kronolojik bir tasarruf sağlaması gerekir.

Harika İçerik Oluşturma


Herhangi bir blogu tanıtmanın ilk adımı, kendi alan adınız veya ortamınızdaki olsun, mükemmel içerik yaratmaktır . Sonuçta, hiç kimse içeriğinizi okumak, tavsiye etmek, yorum yapmak veya başka bir şeyle uğraşmak istemiyorsa, başarılı olmanıza yardımcı olacak hiçbir promosyon yoktur.

Medium'un kompozisyon editörü kullanımı kolaydır. Kaydolduktan sonra - bir Twitter hesabını yetkilendirmek kadar kolay olan basit bir işlem - köşedeki avatarınıza tıklayıp Yeni Öykü'ye tıklayabilirsiniz. Hemen bir başlık yazıp hikayenizi yazmaya başlayabileceğiniz bir kompozisyon penceresine yönlendirilirsiniz.

Signing-Up-to-Medium.com


Yeni bir satır veya paragraf başlatmak için Enter tuşuna bastığınızda, içinde + işaretli bir daire bulunur. Yazmak yerine, bunu tıklarsanız, birkaç simgeye genişler.


  • Kamera: Bu, temel “resim ekle” seçeneğinizdir. Kendi medyanızı buraya yükleyebilirsiniz.
  • Casus Gözlük : Bu, büyük bir stok fotoğraf ağı olan Unsplash üzerinden yapılan bir arama seçeneğidir. Yazarların görüntülerini kullanabilmeleri için Medium ile anlaşmaları var.
  • Oynat düğmesi: Bu, başka bir medya yüklemesidir, bu kez bir videoyu doğrudan Orta'ya yüklemeniz için.
  • Parantez: Bu düğme, başka bir konumdan gömülü bir ortam parçası eklemenizi sağlar. Ortam, binlerce kaynak olmasa da, yüzlerce içeriği sorunsuz bir şekilde gömmelerini sağlayan Embedly öğesini kullanır.
  • Kısa çizgiler: Bu, bölümler arasında bir boşluk olarak yazınıza ortalanmış bir üç nokta yerleştirir.

Bu kadar. Rahatsız edici biçimlendirme seçenekleri yoktur, ham HTML veya BBCode veya saçma sapan herhangi bir şeyle uğraşmazsınız. Yoksa orada mı?

Orta, doğada sınırlı olmalarına rağmen biçimlendirme seçeneklerine sahiptir. Bir metnin bir bölümünü vurguladığınızda, ek bir bağlam penceresi görünür. Bu bölümde, bir metnin bir bölümünü kalın, italikleştirebilir veya köprüleyebilirsiniz. Metin H1 veya H2 ölçeğini yapabilirsiniz. Ayrıca bir teklif veya blok alıntı olarak girintili yapabilirsiniz. Ayrıca bu menüde bir kilit simgesi; Bu, belgenize bir not eklemenizi sağlar. Bu not, yan tarafta bir yorum olarak görünecektir ve yalnızca yazar olarak ve yayınınızın parçası olduğu yayınların editörleri tarafından görülebilir.

Örneğin bu yazıya bir göz atın . Güzel, parlak bir başlık görüntüsüne, başlık ve alt başlık kullanımına, biçimlendirmeye ve alıntılara sahiptir. Bu gönderideki her şey, kendi güzel bestelerinizi yapmak için yapabileceğiniz bir şeydir.

Medium'u Nasıl Kullanmalısınız?


Orta bir kaç özel şekilde kullanıldığında harika. Sadece yarı kişisel bir dergi tutmayı düşünüyorsanız, sorun değil, ancak ön sayfaya çaba harcamadan girme ihtimaliniz yok.

Example-Large-Company-Using-Medium


İşte markaların başarıyla aracı kullandığını gördüm.


  • Tüm şirket blogunu Orta’ya koymak. Bu orta zorlukta gömme yeteneğini ortadan kaldırdığından beri daha da zorlaştı ama birçok marka hala kullanıyor. Tüm blogunuzu Orta’ya yerleştirin ve ek bir tanıtım için Ortak programlarına kaydolmak üzere site ile birlikte çalışın. Kendi blog yazılımınızı da koruma ihtiyacını azaltır.
  • Çekirdek bir blogu kendi etki alanınızda tutmak ve Orta için niş odaklı bir blog kullanmak. İki blogu korumak çok fazla iş olabilir, ancak Orta blog, ana sitenizin odağını tehlikeye atmadan daha derin bölgelere, veya birbirleriyle ilişkili konulara dalabilir.
  • Çekirdek bir blog tutmak ve CEO'su Insights blogu için Medium kullanmak . Orta-büyük ölçekli şirketler genellikle CEO'larının veya diğer yöneticilerinin mükemmel düşünce liderliğini sergilemekten hoşlanırlar ve yarı markalı bir Orta blog bunu oldukça iyi yapabilir.
  • Etkili yazarlarla bağlantı kurmak için Medium yayın kullanma . Orta yayın, kontrol ettiğiniz bir dergi gibidir; Bireysel yazarların, sizin için başka türlü yazamayacakları, ya da ana siteniz için yazmanın daha derin bir ilişkisine açılan bir kapı olarak yazmasını sağlayabilirsiniz.
  • En iyi isabetler” blog yazılarını güncellemeleri ve reworks'leri ile Medium'a veya tam tersine yayınlamak; Ortamı içerik için bir test alanı olarak kullanarak daha sonra kendi siteniz için hassaslaştırın.
  • Medium'u bir teaser olarak kullanmak. Ana blogunuz için uzun yazılar - 3.000 veya daha fazla kelime - yazın ve ana sitenizde okumaya devam etmek için bir bağlantı ile Orta’da 500-1.000 kelimelik alıntılar yayınlayın.

Medium makalelerinizi ana sitenizin blogu aracılığıyla tanıtmak harika bir ek trafik kaynağı olabilir ve çapraz tanıtım yararlı olabilir. Sadece Medium'un insanları Orta'da tutmak için tasarlandığını unutmayın, bu yüzden insanları ana sitenize getirmeye odaklanamazsınız.

Medium'u nasıl kullanmayı seçeceğiniz size, markanıza ve hedeflerinize kalmış. Bu kararı vermek ilk adımdır.

Medium Gönderilerin Başarılı Bir şekilde Geliştirilmesi


Öyleyse, Medium'da yayınladığınız içeriği tanıtmak için ne yapabilirsiniz ? İşte bazı fikirler.

Example-Well-Promoted-Article-on-Medium


Bionuzu Doldurun Tamamen

biyografinizi Twitter biyoya benzeyin, çünkü mekan üzerinde de benzer kısıtlamalar vardır. 160 karakterle, alanı daha akıllıca kullanmanız gerekir. Tarafından ayrılmış birkaç kısa ifadeler | Semboller, tek bir cümle cümle gibi çalışır. Maksimum değer için bir kısa bağlantı ekleyin.

Bir Yayın Düzenleyin

Medium'da, blogunuzla Yayın arasında bir fark vardır. Bir blog, hesabınızın ürettiği tüm içeriktir. Bir yayın birden çok yazarlı bir blog gibidir; Bu yazarlar tarafından yayınlanan içeriği biriktirir. Buffer'ın burada daha eski bir örneği var , burada birkaç yazar yazı paylaşmaya katkıda bulundu. Daha modern bir örnek için, Contrast Al Jazeera'nın bir VR medya kolu ve Medium yayınlarının birçok katkısı var.

Blogunuz için birden fazla yazarınız varsa veya daha fazla yazar almak istiyorsanız veya Medium blogunuz için konuk afişleri listesini kabul etmek istiyorsanız, bir yayın iyi bir fikirdir. Ayrıca, çok katılımcı bir yayın olarak kullanmak zorunda değilsiniz; Beam gibi bir şey her şeyi tek bir hesaptan gönderir.

Sendikala En İyi İçerik

Mediummı, sitelerinde yayınladığınız bir şeyin başka bir yerde yayınlanmış olup yayınlanmaması için yasal bir hakka sahip olmanızın umrunda değil. Ayrıcalıklı haklar sattığınız bir şeyi yayınlamayın, yazmadığınız bir şeyi yayınlamayın ve güncellemediğiniz sürece Medium'da yayınladığınız bir şeyi yayınlamayın.

Genelde, ilk trafik dalgasının azalması gibi çekirdek blogumdan bir Medium hesapta içerik yayınlamanın oldukça etkili olduğunu düşünüyorum. Bazen, eylem çağrıları veya insanları daha iyi bir şekilde siteme yönlendiren bağlantılar için bazı düzenlemeler yapacağım ve tam açıklama için "bu yazı ilk olarak MySite.com'da yayınlandı" gibi bir satır ve ek bir bağlantı eklemek yararlı .

Medium blog'unuzu, “en büyük hit” lerinizle veya sitenizdeki her zamanki gibi en iyi olmayan içeriklerden bazılarıyla karıştırmaktan korkmayın. Halen alakalı olan ve başlangıçta yayınlandığında iyi bir trafik yoğunluğuna sahip olan herhangi bir şey, Medium alanda potansiyel olarak başarılı olabilir.

Sosyal Medya Mediummı'ndaki Yeni Yayınlara Bağlantı

, kurucuya dayalı önyargı nedeniyle Twitter ile büyük ölçüde bağlantılıdır, ancak diğer sosyal ağlardaki Medium yayınlara kolayca bağlayabilirsiniz. LinkedIn, Facebook ve Twitter'ın normal sayfalarından olduğu gibi, bunun için iyidir. Yoğun bir görsel hikaye anlatıcısıysanız, Instagram çalışabilir. Huzur içinde yat, Google Plus.

Etiketi Unutmayın

Mediumda bir taslak yayınladığınızda, size bir önizleme gösterecek ve yayınınıza en fazla beş etiket eklemenize izin verecektir. Etiketler, anahtar kelimeler gibidir ve içeriğinizin algoritmada nasıl sıralandığını körükleyerek, içeriğinizi aramada bulmalarına yardımcı olur.

Bir etiket eklediğinizde, Medium size bir sayı gösterir. Bu numara, bu etiketi kullanan diğer yayınların sayısıdır. Yalnızca beş etiketiniz olduğundan, sağlıklı bir izleyiciye sahip ancak Çok Fazla İçerik taşması olmayan etiketler istiyorsunuz. Matkabı biliyorsun.

Bir Destek için Ödeme Yapın

Facebook reklamları gibi Medium makalelerinizi tanıtmak için ödeme yapmanıza izin verilir. Yayınladığınızda, birkaç saatlik terfi için bir miktar para harcayın. Yeterince hızlı trafik çekebiliyorsanız ve yeterince hızlı “alkış” alabiliyorsanız, Medium'un gönderinize daha fazla sahip olma şansı var.

Diğer Yayınlara Katkıda Bulunmak

Başka bir yayın için bir şey yazdığınızda, konukların gönderileri gibi; kullanıcılar profilinizi tıklayabilir ve yazdığınız diğer içerikleri, çoğunlukla kendi Medium hesabınızdan görebilir. Yönlendirme trafiği değerli olabilir.

Medium başarı için herhangi bir ipucunuz var mı? Eğer öyleyse, aşağıda bana bildirin. Bana yardım etmene yardım et!

qqcan

Merhaba, bu site bilgi paylaşımı, haberler, alıntılar ile birbirine yardımcı olmak isteyen insanlar için temel bilgiler içerir. Özellik Wordpress, Seo, Makale Yazımı, HTML, PHP, PYTHON, C++, JAVASCRİPT gibi kodlama dillerinde kendini geliştirmek isteyen arkadaşların içeriklerden faydalanmasını istiyorum. Sitemizin içeriklerinde uygunsuz, ahlaki, telif hakkı ve hukuka aykırı paylaşımlar gördüğünüz takdirde klanlar500@gmail.com adresinden mail atarak ulaşınız. Durumu bağlı olarak en az 3 iş günü içinde dönüş yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler https://qqcan.blogspot.com/