Sayfalar

Pinterest'te En Popüler Pinleri Bulma

Top-Pins-on-Pinterest, Pinterest'te En Popüler Pinleri Bulma

Sosyal ağ olarak Pinterest, oldukça değerlidir, ancak kullanımı da zordur. Sosyal medya pazarlaması ile çoğumuzun yaşadığı hiçbir şeye benzemiyor. Beklediğimiz aynı geleneksel ilişki ya da etkileşim yok. Pinterest işleri kendi yolunda yapar ve kullanılması gerektiği şekilde kullanmaya uyum sağlamak için kullanılır.

Görmek isteyebileceğiniz bir şey , Pinterest'teki en iyi performans gösteren içeriğin bir listesidir . Neyin popüler olduğunu, neyin trend olduğunu ve kendi pazarlamanızdan en iyi şekilde yararlanmak için neleri taklit edebileceğinizi görmek her zaman iyidir, değil mi?

Kötü Haber


Kötü haber, Pinterest'in aradığınız bilgiyi sağlaması değil. Eğilim yok, üst yazılar yok ve dolaşımda ne olup bittiğini gösteren hiçbir şey yok. Ev yayınınız, takip ettiğiniz panolara ve Pinterest sıralama algoritmasına göre ilgi alanlarınıza göre uyarlanır. Rüzgarı neyin yakaladığını görmek için “en iyi yazılar” veya “en popüler” seçenek yoktur.

Ancak, yalnızca Pinterest'in kendisini kullanarak öğrenebileceğiniz birkaç şey ve üçüncü taraf araçlarını kullanarak bulabileceğiniz çok şey var .

Most-Repinned-Pins


Hadi bir bakalım.

Pinterest Yayınları


Pinterest'te oturum açtığınızda, özelleştirilmiş ev yayınınız sunulur. Bu yayın ilgi alanınıza uygun ve görece yeni olan küratörlüğünde bir içerik karmaşasıdır. İzlediğiniz kişilerin, sevdiğiniz panoların içeriğini ve sevdiklerinize benzer içeriklerin bir karışımı.

Şimdi, herhangi bir içerik parçasının ne kadar popüler olduğunu, feed'den size söyleyecek hiçbir şey yok. Ancak, sadece ona bakmaktan trendleri görebilirsiniz. Örneğin, bu besleme size birkaç etkileşim odaklı şablon örneği olduğunu gösterecektir:

Example-Pinterest-Feed


Bu, farklı bir gönderi için şablonlar ararken kullandığım bir test hesabı ve şimdi bu şablonlar önerilen içerik olarak gösteriliyor.

Belirli bir iğnenin veya bir tür iğnenin çok fazla tasarruf sağladığını ve popüler bir içerik parçası olduğunu düşünüyorsanız, iğnenin kendisine götürülmesi için tıklayabilirsiniz. Pin hedefine tıklama seçeneği sunulur veya pin'i birisine gönderebilir veya kendi panolarınızdan birine kaydedebilirsiniz. Ayrıca, feed'inizde göründüğünde kimin kaydettiğini veya bunun tanıtımını yapan bir bağlantıysa kimin tanıtımını yaptığını ve sahip olduğu pin / tasarruf sayısını görebilirsiniz. Yukarıdaki resimdeki bu pin, bu yazıdan yalnızca 31 tane tasarruf etti, yani aslında çok popüler değil:


Example-Pin-on-Pinterest


Bu elbette neyin popüler olduğunu belirlemenin güvenilir bir yolu değil. Popüler içeriği bulma ümidiyle çeşitli pimleri el ile tıklatarak zaman harcamanız gerekir ve o zaman bile, topladığınız ve seçtiğiniz ilgi alanları arasında popülerdir.

Bu, işiniz ve pazarlamanız için yapmanız gereken türden bir yöntem olduğunu söyledi. İlgi alanlarınızı dikkatlice seçin. Gerçekten sevmediğiniz veya panonuzda görmek istediğiniz içeriğe uymayan içeriği gördüğünüzde, iğnenin altındaki küçük noktaları tıklayın ve “gizle” yi tıklayın ya da önemli ölçüde dışardaysa ilgi alanları, “unfollow topic”. Bunlar, gördüklerinizin küratörlüğünü yapmanıza yardımcı olur ve bu, gördüğünüz popüler içeriğin, takipçilerinizin de görmek isteyeceği popüler içerik olmasını sağlar.

Tahmin edebileceğiniz gibi, Pinterest'te iyi sonuçlanma eğiliminde olan içerik en iyi listeler, DIY ipuçları, sanat ve gerçekten görsel olan şeyler olma eğilimindedir. Daha az görsel içerik veya Pinterest'in ekran çözünürlüğüyle çalışmak üzere formatlanmamış içerik çatlaklardan düşme eğilimindedir.

Pinterest Araması


SEO’nuz için kullanabileceğiniz anahtar kelimeleri bulma tekniklerinden birinin Google’a gidip otomatik tamamlama ile nasıl oynayacağını biliyor musunuz? Ben belki anahtar kelimeler hakkında stres , ama birçok insan bunu, bu nedenle sıklıkla kullanılan bir tekniktir.

Pinterest benzer bir şey var. Arama çubuğunu tıklayabilirsiniz ve Pinterest bazı "trend fikirleri" önerir. Bu eğilimler yine seçtiğiniz ilgi alanlarınızla alakalı olma eğilimindedir, ancak bu ilgi alanları ilk aradığınız şey olmalıdır.

Pinterest-Search-Suggestions


Ekranın üst kısmında, pimlerden önce, ancak arama çubuğunun altında, içinde anahtar kelimeler içeren bir dizi kutu göreceksiniz. Bunlar aramanızı daha da hassaslaştırmanıza yardımcı olur ve popülerliğe göre de önerilir. Yine, her bir aramadaki her bir iğnenin ne kadar popüler olduğuna çok bağlıdır, ancak ilgi alanınızdaki belirli bir zamanda hangi konuların eğildiğini görebilirsiniz.

Pinterest'in eğilimleri yerelleştiriliyor; bu, yalnızca sizin ilgi alanlarınızla ve sizin seçtiğiniz veya size atadığınız ilgi alanlarıyla ortak bir şey paylaşan üçüncül ilgi alanlarıyla gerçekten ilgili oldukları anlamına geliyor. Daha fazla keşif aracı ve güvenilir analitikten ziyade bazı temel Pinterest anahtar kelime araştırmaları olarak kullanma eğilimindeyim. Önerilen önerilerle, sektörünüzdeki niş konuları bulabilir ve neyi ele almak isteyebileceğiniz konusunda fikir edinebilirsiniz.

Pinterest Analytics


Pinterest'in analitiği var, ancak bunun birkaç dezavantajı var.

Öncelikle, Pinterest analizlerine bile erişmek için , hesabınızı bir Pinterest işletme hesabına yükseltmeniz gerekir . Instagram iş hesaplarını nasıl kullandığı gibi yapmakta serbesttir, o yüzden siz de yapabilirsiniz.

Bir işletme hesabına geçmek, daha önce bir pazarlamacı ve işletme sahibi olarak yapmadıysanız, birçok ek içeriğe erişmenizi sağlar. Gördüğünüz içeriği daha da özelleştirmenize yardımcı olmak için profiliniz için yeni veri alanları elde edersiniz. Pinterest'te performansınızın nasıl olduğuna dair web sitesi bilgileri ve fikirleri alıyorsunuz. Ve en önemlisi, en iyi iğnelerinizin bir okumasını alıyorsunuz.

Pinterest-Business-Account


Pinterest analizlerine ilk giriş yaptığınızda size bir avuç grafik ve grafik sunulur. Bunlar, geçen haftaki etkinliğinizin ve geçen ayki izlenimlerinizin özetini gösterir. Gerçekten trendlerle ilgili değil, sadece performansınız. Hesabınızın nasıl performans gösterdiğini görmek için profil performansınıza tıklamanız gerekir.

Bu bölüme tıkladığınızda bir tarih aralığı seçin. Ardından, tıklama etkinliğini gösteren “tıklamalar” sekmesini tıklayın. Varsayılan ekran, bir şey biliyorsanız, bildiğinizin korkunç olduğu izlenimlerini gösterir. İzlenimler sadece iğnenizi beslemelerinde geçirirken potansiyel olarak görebilecekleri göz sayısını sayar, hepsi bu. Bu değerli ya da güvenilir bir ölçüm değil.

İşte işte hile. Çeşitli konular için iğneler ve edindikleri tıklamalar gördüğünüzde, herkesin iğnesi olabilirler, ancak özellikle panolarınızdan birine kaydettiğiniz iğnelerdir. Bu, sitenize dahil etmediğiniz içeriği tespit edebileceğiniz ve hedef kitlenizin konuyu beğenip beğenmediğini görmek için Pinterest analizlerinizi izleyebileceğiniz anlamına gelir. Seyirci ise yaptığı konu gibi, kendi içeriğinizi yazabilir ve siz de kapsayabilir ve bu dikkatini çekmek için olduğunu göstermek için, daha sonra pin.

Pinterest-Analytics


Pinterest analizlerinden toplayabileceğiniz çok daha fazla bilgi var, ancak bunların çoğu sitedeki en popüler pinleri seçmekle ilgili değil, bu yüzden daha fazla açıklamak için bu mükemmel kılavuza bırakacağım .

Yine de, yerel Pinterest analizlerini kullanmanın en büyük sakıncası, yalnızca kendi pinlerinizi gösterebilmesidir . Tahtalarınıza iliştirdiğiniz içerikle ilgili analitik verileri gösterir, ancak web sitenizin diğer kişiler tarafından yapılan iğnelerini bile göstermez. Bu veri kümelerini birbirine bağlamanın kolay bir yolu yoktur, bu nedenle yapabileceğiniz en iyi şey kendi yerel alanınızın analizini almaktır.

Üçüncü Parti Araçları


Bağlandığım makalenin / kılavuzun Tailwind'den olduğunu ve Pinterest Analytics ile birlikte kullanabileceğiniz bir araç olarak Tailwind'den bahsettiğini fark etmiş olabilirsiniz. Bu doğru! Tailwind, Pinterest hakkında temel analizlerinizin sağlayacağı ve ötesinde bilgi almak için kullanabileceğiniz çeşitli araçlardan biridir.

Tailwind-Pinterest-Homepage


Tailwind, Pinterest ile kullanmak istediğinizde 30 günlük bir deneme süresine sahip; bu, kullanmaya devam etmek isteyip istemediğinizi belirlemek için genellikle bol miktarda bulunur. Tailwind'i kullandığınızda, takipçileriniz için, bir tanesi pinleriniz için, bir tanesi repinler için ve bir tanesi de yorumlarınız için bir ekran gösterir.

Tailwind ayrıca kendi hesaplamalarına dayanarak size bir dizi skor gösterir. Hesabınızın ne kadar viral olduğunu, katılımınızın ne olduğunu ve puanlama oranını ve ortalama olarak hesaplanma oranını tahmin ediyorlar. Tüm görmek için yararlı bilgiler.

Tailwind Pin Müfettiş bunlardan 5.000 kadar yakın zamandaki pimleri her analiz edecek ve tarihe, yorum sayısının kaydeder sayısı ve daha bunları filtrelemek mümkün olacak bir alt araçtır.

Pinterest-Pin-Inspector


Tailwind'in en iyi özelliklerinden biri, en iyi performans gösteren pimler olan Power Pins'i kendi rotasyonlarında ayarlama yeteneğidir. Uygulamaya, en iyi pinlerinizi düzenli bir programda yeniden dolaştırmasını, onları hayatta tutmasını ve insanları onlarla bağlantıda tutmasını söyleyebilirsiniz. En iyi pinlerinizi daha iyi hale getirmenin bir yolu.

Sadece Tailwind dışında kullanabileceğin birkaç alet var ve etrafa baktığın için seni suçlamıyorum.


  • Cyfe , Google reklamlarından Pinterest'e ve MailChimp'e kadar onlarca farklı platform için widget içeren bir tür analitik toplayıcısıdır. Kullanmak istediğiniz şeye bağlı olarak ödemeli, kendinize ait bir yapı ya da DIY analiz paketidir, bu da Pinterest ile oldukça iyi uyum sağlar.
  • ViralWoot , Pinterest odaklı bir sosyal medya planlama ve analiz uygulamasıdır. Analitik önemli bir bölümdür, pek çok yararlı etkili pazarlama aracı ve diğer faydalı araçlara sahiptir. Özellikle, en iyi performans gösteren pinlerinizi ve niş alanınızdaki diğer insanlarla bağlantı kurma yollarını keşfetmenize yardımcı olur.
  • Google Analytics, denklemi diğer taraftan gösterir. Hangi pinlerin en iyi performansı gösterdiğini göstermek için Pinterest'i taramak yerine, sitenizdeki hangi gönderilerin Pinterest'ten en fazla trafik aldığını kontrol edebilirsiniz. Görmesi kolay ve hatta ekibiniz tarafından yaratılmamış olsa bile orijinal pime kadar bile takip edebilirsiniz.

Hiçbir şey, aslında Pinterest'in kendi sağladıklarından daha fazla bilgi alamaz. Pinterest'te birleşik bir yayın veya son derece görünür bir metrikler ve filtreler olmadığı için, size verilenden en iyisini tahmin etmeniz gerekecek. Pinterest'teki en iyi içeriği bir bütün olarak görmek istiyorsanız, başka bir yere bakmaktan daha iyi olursunuz. Twitter'da veya Reddit'te iyi performans gösteren herhangi bir şey, Pinterest'te de iyi performans gösteriyor olabilir.

Bunun da ötesinde, yalnızca Google’ın görsel arama işlevinden bazı iyi veriler alabilirsiniz . Muhtemelen yıllar boyunca fark ettiğiniz gibi, Pinterest Google’ın resim aramalarına hükmetmeye başlamıştır. Arkasında çok sayıda SEO değeri olan büyük bir etki alanı ve arkalarında ilgili metinler bulunan bir sürü görüntü var, bu nedenle dizine eklenmesi çok kolay. Tabii ki eksiklik, resminiz Pinterest'ten arandığında, trafiği sitenize yönlendirmiyor, Pinterest'e gönderiyor olması. Pinterest o zaman size vapur olsa bile, çok güvenilir değil. Her zaman yıpranma olacaktır.

Most-Popular-Pinterest-Pin


Pinterest için en iyi tavsiyem , gözlerinizi açık tutmak ve basitçe izlemektir . Bu seçeneği yalnızca mevcut hale getirerek ve blog yazılarınızdaki yüksek kaliteli görüntüleri kullanarak Pinterest'ten trafik yakalayabilirsiniz. Başarılı olmak için mutlaka rekabetçi analitikle uğraşmanıza gerek yok.

qqcan

Merhaba, bu site bilgi paylaşımı, haberler, alıntılar ile birbirine yardımcı olmak isteyen insanlar için temel bilgiler içerir. Özellik Wordpress, Seo, Makale Yazımı, HTML, PHP, PYTHON, C++, JAVASCRİPT gibi kodlama dillerinde kendini geliştirmek isteyen arkadaşların içeriklerden faydalanmasını istiyorum. Sitemizin içeriklerinde uygunsuz, ahlaki, telif hakkı ve hukuka aykırı paylaşımlar gördüğünüz takdirde klanlar500@gmail.com adresinden mail atarak ulaşınız. Durumu bağlı olarak en az 3 iş günü içinde dönüş yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler https://qqcan.blogspot.com/